Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] (mainos) Ghost World

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 17.12.2002 - 18:21:21

> Öh... nättejä typyjä...? Seksiä..? Jotteivät tietämättömät tuosta heitosta
> ihan hämääntyisi niin itse määrittelisin ko alpparin pikemminkin
> mainioksi ystävyyden sekä ulkopuolisuuden kuvaukseksi.

Niin niin, sitähän se oikeasti on, mutta katsos kun pitää mainostaa
repäisevästi, jos vaikka kirjakauppiaatkin innostuisivat. Clowesilta ei ole
suomeksi julkaistu tätä ennen mitään. Vähän sama kuin että maahan ei olisi tuotu
ainuttakaan Todd "Happiness" Solondzin elokuvaa. Aukkoja voi ratsastamattakin
katsastella kotimaisessa sarjakuvakentässä. Onneksi on joku Heikosen kaltainen
hieno ihminen joka omalla kustannuksellaan laittaa julki
varmasti-ei-kovin-hyvin-myyvän albbarin. Nyt kun vielä joku keksisi miten saada
ihmiset ostamaan näitä marginaaliratkaisuja. Liian usein GW:n kaltaiset
tapaukset ovat (pienten) kustantajien (suuria) riskejä, joista luovutaan kun
eivät ne mene "millään" kaupaksi.

t. Vesa