Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Loikan vuoksi - arvostelukappale?

From: Shimo Suntila (siilsu@utu.fi)
Date: 02.12.2002 - 10:03:03

On Mon, 2 Dec 2002, Otto Sinisalo wrote:

> kirjoitan kinutakseni arvostelukappaletta. Kirjoitan
> sarjiskritiikkeja www-sivuille http://katuoja.cjb.net viikottain.
> Voin arvioida albumisi, jos lähetät siitä allekirjoittaneella kopion
>
> Laita mukaan osoitettu ja postimerkitty kirjekuori, jos haluat
> albumisi takaisin.

   En tiedä onko tästä olemassa jotain kirjoittamattomia sääntöjä, mutta
mun mielestä olisi vähintäänkin kohtuullista, että arvostelun tekijä
(joka siis tekee työtä) saisi pitää arvosteltavan julkaisun arvostelun
jälkeen.

   Tokihan voi tarjota julkaisua takaisin, jolloin ei ainakaan pääse
syntymään väärinymmärryksiä siitä, kenelle arvostelukappale lopulta
kuuluu, mutta itse lähtisin oletuksesta, että arvostelija saa pitää
arvostelemansa matskun ellei sitä erikseen takaisin pyydetä.

   Onko jollakulla päinvastaisia kokemuksia?

- Shimo

--
 Shimo Suntila, shimo@utu.fi \ Scifi * Fantasia * Anime * Tähtien sota /
  http://tsfs.utu.fi/shimo/   \   Spin * Vapaa Galaksi * Kosmoskynä   /