Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Anime ja manga tuonti rinki

From: Aura Ijas (auraia@hotmail.com)
Date: 22.11.2002 - 20:03:03

Jeps, täytyy sitä jokin mahdollisuus olla.... Tuntuu jotenkin älyttömältä,
jos import sarjista ei enää saisi täältä. Olen vielä aika tietämätön mitä
tulee tähän uuteen lakiin. Varsinkin kun kukaan muukaan ei tunnu täysin
tietävän mistä on kyse. Siis.... Viz ei näemmä ainakaan vähään aikaan
toimita mitään USAn (Amerikan?) ulkopuolelle. Koskeeko tämä siis kaikkia
kustantajia? Eikö jenkeistä voi tuoda tänne enää mitään? Pitäiskö siis ostaa
nyt heti kaikki ja kiroilla kun ei tulevaisuudessa saa mitään uusia
julkaisuja käsiinsä..?

Aura

>From: Heikki Heiska <vermes@netti.fi>
>To: puhekupla@katto.kaapeli.fi
>Subject: [puhekupla] Anime ja manga tuonti rinki Date: Fri, 22 Nov 2002
>19:25:11 +0200
>
>Toi näiden uusin lakien (http://www.effi.org/) ja muiden (Viz)
>takia olen miettinyt miten minä visaton saan mangaa ja animea.
>Olen tullut sellaiseen loppu tulokseen että joku joka elää tullin
>lähellä ja jolla on visa voisi perustaa pienen tuonti ringin.
>"Ringin" tehtävä olisi tuoda kimppa tilauksina maahan M&A:ta
>jenkkilästä ja muualta... Maahantuojalle maksettasiin jotain
> [...]

Tired of spam? Get advanced junk mail protection with MSN 8.