Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaiselle sarjakuvasivustolle & foorumille tarvetta?

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 10.11.2002 - 23:20:20

Moi!

>Ongelma on myös omistussuhteessa,
>sillä ainakin itse kuvittelisin, että sivun kehittämisessä täytyisi käydä
>aina kyselykierros SSS:n hallituksen (seurallahan on hallitus, eikö?) kautta
>lähes jokaisen uuden idean tai palvelun toteuttamiseksi, sillä tuskin
>tekijälle aivan vapaita käsiä kuitenkaan annetaan.
Nämä ovat ongelmia tai hyvä puolia, miten sitä nyt katsoo. Olen samaa
mieltä Juhan kanssa.

>olisi paljon helpompaa ja loogisempaa. Tuollainenkin foorumi paisuu
>yllättävän nopeasti isoksi vaikka käyttäjiä ei olisikaan kuin muutama
>kymmenen tai sata.
Foorumien aihealueista/jakautumisesta käytiin keskustelua vuos pari sitten.
Kannattaa väijyä se esiin Kuplan arkistosta seuran webbisivulta.

>Itse olisin vilpittömästi kiinnostunut tällaisen palvelun puuhaltamisesta
>kasaan, mikäli aikana vain riittää ja idea ei hypi sarjakuvaseurojen
>varpaille (hyppiikö? kertokaa!).
Ei tietenkään. Eivät seurat itselleen hamua lisää tekemistä tai vastuuta
puhumattakaan että haluaisivat monopolia tälläisiin asioihin.

>Mutta periaatteessa ei tällaisen palvelun ylläpitäminen mahdottomia
>edellytä, kunhan järjestelmän rakentaa sellaiseksi, että sen päivittäminen
>onnistuu mistä vain ja usean henkilön voimin (www-selaimella erillisen
Juuri näin, sittenhän sen näkisi mitä se vaatii ja miten pyörii.

Reima