Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaiset albumit 2002

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 28.10.2002 - 22:42:42

> Näihin mielipidekysymyksiin vielä: kyllä minun on aika vaikea
> pitää Tuisku Honkasen ja Anna af Hällström pikkulehtiä minialbumeina.

Mutta mikä ON minialbumi?

Joo, ei ne ole albumeita. Ne on pikkulehtiä. Se on totta, enkä usko, että
pystymme hämäämään ketään, mutta kustantajan niitä pitää tietysti korostaa
ja kutsua niitä minialbumeiksi.

Vitun saivartelua ollut koko päivä. Reimaltakin tuli kymmenen ääliömäisiä
saivarteluviestejä, joihin minä yhtä ääliömäisesti kerta toisensa jälkeen
vastasin.

En voinut taaskaan vastustaa...

ville