Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaiset albumit 2002

From: vekatai@utu.fi
Date: 28.10.2002 - 11:24:24

Siitähän on ollut puhetta, että niitä tulee
> paljon. En kuitenkaan olisi uskonut että mennään näin yli kolmenkymmenen.

No huh huh. Vieläkin jäi muutama puuttumaan, ainakin nämä:

Palsa: Kuolema ja intohimo (uusintap., Kemin Sarjakuvakeskus)
Wallu ym.: Itse Valtiaat 1 & 2 (Arktinen Banaani)

Ynnä vielä Matti Remeksen rämellykset, jos ne sarjakuvaksi lasketaan?

Puhumattakaan "oulunkielisestä" Aku-albbarista..
Kirjaston kissat tuli jo viime vuonna. KKissat-kakkososasta en tiedä, tuskin
ilmestyy enää tänä vuonna.

t. Vesa