Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re(2): [puhekupla] Paasilinna/Lukkarinen: Ronkot eus???

From: Vuori Tony HKI/SOSV (tony.vuori@hel.fi)
Date: 24.10.2002 - 12:22:22

Ville Ranta (23.10.2002 8:00):
>38 euron hinta on kyllä liikaa. Taidekirjan hinta. Hyvän
>kaunokirjallisuudenkin kanssa mulla alkaa yli 25 euroa yskittää. Ei
>sarjakuvaa kukaan osta 38 eurolla, vaikka olenkin sitä mieltä, että
>sarjakuva voi maksaa sen minkä kaunokirjallisuuskin.
>
>Kaksi tekijää, joo, mutta...
>
>ville

Ja yskittää myös tuo Palsan "Eläkeläinen muistelee", jonka LIKE nyt on
julkaissut pehmeäkantisena pokkarina. Hinta oli pitkälti yli 20 euroa (olikohan
peräti 25 euroa) Suomalaisessa. Rahastamisen meininkiä. No, meni vähän aiheen
vierestä. Ronkoteus näytti hienolta, mutta ulkoasultaan iso kovakantinen, jota
on aika vaikea sijoittaa kirjahyllyyn. Lahjaksi jollekkin sen voisi ostaa.

-Tony-