Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Paasilinna/Lukkarinen: Ronkoteus???

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 23.10.2002 - 08:00:00

> Komia on teos, jos on kalliskin. Ei voi puhua Mäkilän päkistyksestä ja
> Lukkarisen uroteosta samana päivänä. Tosissaan on Ronkoteus tehty ja
> komealta näyttää

Samaa mieltä, vaikka en ole juttua vielä lukenut. Näyttää varsin
vakuuttavalta ja tekee epäilemättä hyvää kansan käsityksille kotimaisesta
sarjakuvataiteesta (piti sitten fantasiahtavasta piirrostyylistä tai ei),
laadukasta.

38 euron hinta on kyllä liikaa. Taidekirjan hinta. Hyvän
kaunokirjallisuudenkin kanssa mulla alkaa yli 25 euroa yskittää. Ei
sarjakuvaa kukaan osta 38 eurolla, vaikka olenkin sitä mieltä, että
sarjakuva voi maksaa sen minkä kaunokirjallisuuskin.

Kaksi tekijää, joo, mutta...

ville