Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] (ilmoitus) niile, keillä on asiaa, en ole listalla enää

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 18.10.2002 - 12:31:31

Moi,

lähden Saksaan asumaan reiluksi kolmeksi kuukaudeksi enkä seuraa tuolloin
Puhekupla-listan tapahtumia. Eli jos jollakulla on minulle asiaa, kandee
ottaa yhteyttä suoraan osoitteeseen temeteus@hotmail.com

terveisin Teemu Ollikainen / turun sarjakuvaseura

Sex is not the answer. Sex is the question. Yes is the answer.

Surf the Web without missing calls! Get MSN Broadband.
http://resourcecenter.msn.com/access/plans/freeactivation.asp