Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Taiteella menee huonosti?

From: low.rider@suomi24.fi
Date: 11.09.2002 - 21:22:22

>Toivotaan. Heh. Minun historiannäkemykseni mukaan Suomessa oli melko toimivat
>sarjakuvamarkkinat vielä kymmenen vuotta sitten, kun Jalava ja Like julkaisivat
>nykyiseen verrattuna paljon tasokasta käännössarjakuvaa. Nyt sitä ei julkaista.

Mutta Egmontille ei voi kuin nostaa hattua. Ensin Books of Magic, sitten
Dark Knight Strikes Back ja nyt Preacher. Muusta hyvästä Ihmeneloset, Hämäri
yms kamasta puhumattakaan.

Otava-Tammi-Jalava -linja vain harmittaa. Olisi resursseja ja varmasti haluakin,
vain oikea ihminen puuttuu palkkalistoilta.

Hannini

Kuukausimaksuton nettiyhteys: http://www.suomi24.fi/liittyma/
Yli 12000 logoa ja soittoääntä: http://sms.suomi24.fi/