Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] O: Animerica Extra 3.1 (January 2000) ja Animerica Extra 3.2 (February 2000)

From: Kivi Larmola (kivi@kaapeli.fi)
Date: 01.09.2002 - 21:46:46

> Haluaisin ostaa nuo kaksi lehteä... En pääse Helsinkiin
> tai mihinkään Pori kauemmas... Jos joku helsinkiläinen
> suostuisi ostamaan nuo ja postittamaan ne vaikka
> postiennakolla olisin hyvin hyvin kiitollinen...
> Myös tilin siirolla onnistuu olen epä toivonen joten
> suostun maksamaan vaikka kaksinkertaisen hinnan.
> Ottakaa yhtettä vermes@netti.fi tai ICQ: 24928919

Siis nämä kaksi:
http://store.viz.com/cgi-bin/j-pop/M-AE301.html
http://store.viz.com/cgi-bin/j-pop/M-AE302.html

Kutakuinkin kaikki sarjakuvaliikkeet myyvät (kysyttäessä) myös puhelimitse, joten jos soitat vaikkapa Fennica Comicsiin (tai ihan mihin vain) tai käyt vaikkapa Kukunorin verkkosivuilla, varmaan saat lehdet kotiisi ihan yksinkertaiseen hintaan postiennakolla (+postimaksu). Helpompi niin, eiksje?

Kivi

  • application/ms-tnef liite: stored