Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] O: Animerica Extra 3.1 (January 2000) ja Animerica Extra 3.2 (February 2000)

From: Heikki Heiska (vermes@netti.fi)
Date: 31.08.2002 - 16:18:18

Haluaisin ostaa nuo kaksi lehteä... En pääse Helsinkiin
tai mihinkään Pori kauemmas... Jos joku helsinkiläinen
suostuisi ostamaan nuo ja postittamaan ne vaikka
postiennakolla olisin hyvin hyvin kiitollinen...
Myös tilin siirolla onnistuu olen epä toivonen joten
suostun maksamaan vaikka kaksinkertaisen hinnan.
Ottakaa yhtettä vermes@netti.fi tai ICQ: 24928919

--
ICQ:24928919
Ubi dubium ibi libertas.