Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Festareista

From: Jussi Salakka (jussi@clay.fi)
Date: 27.08.2002 - 21:26:26

Jeps, festarit menivät hienosti ja mukavaa oli, kiitos siitä.

Pienlehtitaivaan myynnistä: mukavasti möi ainakin minun pöytäni tuotteet.
Yhteensä myytyjä 66 kpl, jakautuen viidelle tuotteelle (Super Esteban, Otto
3, Otto 3:n pelkkä plärä, Otto 2 ja Otto 2:n pelkkä lehti). Sitten vielä
pois annettuna/vaihtoon menneinä 20 kpl. Hintahaitari oli 1-3 euroa, ehkäpä
se edesauttoi menekkiä?

Edellisvuosiin verrattuna (myytävä valikoima tosin hieman vaihtelee) menekki
oli kutakuinkin sama. Kaksipäiväisillä festareilla se lauantai on yleensä
ollut menestyksekäs päivä, sunnuntai huomattavasti levollisempi.

Osasikohan festivaaliyleisö mennä mbaarin upealle sarjakuva-automaatille?

- Jussi