Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Festarit vastauksia

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 26.08.2002 - 19:08:08

Kävijöitä yritettiin taas laskea. Muutama tuhat niitä oli. Seuran
virallinen kanta kävijämäärään ja vertailuja edellisvuosiin tällä palstalla
noin viikon kuluttua, kunhan saamme homman purettua. Kävijäkysely oli
suksee, eli siitä tulee aika paljon mielenkiintoista dataa.

>oli hikistä muutoinkin, että sikäli ihan jes. Ehkä ensi vuonna ei ole ihan
>lämmintä, ainakaan seuraaviin kahdeksaan kuukauteen ei ole...
Mutta ajatelkaa jos ulkona olisi satanut...! Ilmastointi toimi
periaatteessa, mutta ihan tyhmyys/kiire aiheutti tenkkapoota. Lava jossa
oli yleisöä varten tuoleja oli paikan viilein mesta, mutta harva sinne
tajus mennä.

Kuulisin tosiaan mielelläni lisää pienlehtien myynnistä. Taivas oli muuten
loistava, mutta ehkä siellä olisi tuotteiden (pöytien) ja skaban
äänestyspisteen sijoittelulla voinut auttaa ihmisiä vielä paremmin
pääsemään rahoistaan eroon. Täytyy jutskailla tosta.

Henk. koht. mielipiteenä voisin sanoa, että äkkiseltään eurohinnat oli
paikoitellen aika kovia. Nyt kun lama on laskenut monen kustantajan
loppuvaraston hintaa niin pienlehdet tuntui suhteessa tyyriiltä. Ehkä sekin
kun laitetaan värikantta... makuasioita?

Olisiko kukaan tulossa tämän vuoden perusteella tekemään ensi vuotta?
Tekijäpula ryydytti organisaatiota nimittäin jälleen.

Kaipasiko kukaan lisää importkamaa? ...Ja konsultoikaa ihmeessä lisää
Uudenruudun tekijöitä! Yllättyikö kukaan moisesta hankkeesta? Olisihan se
komeaa jos sen vain saisi "juuri minun makuuni", vai mitä!?

Lisää risuja ja ruusuja jos jaksatte saadaan märehtiä niitä sitten
loppupalaverissa.

järjestävän Seuran puolesta
Reima