Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] MyydyimpiX kirjoja

From: Ari Seppi (mani@sci.fi)
Date: 26.08.2002 - 12:59:59

Timo:
>Syykin selvisi, kaikki hukkuisivat disney-saastan alle: taskukirjojen
>siis. Don Rosaa löytyy sijalta 15 (Barksia ei lainkaan).

Onhan siellä Barksia sijalla 14: "Kyä viksup päriää, Barksin tarinoita
Tampereen murteella". Mutta ilmeisesti tarkoitat Vuosisadan
Ankkojen puuttumista listalta (vai olikos viime vuonna joku muukin
merkittävä Barks-julkaisu)? Hieno kirjahan se oli, ja olisin
minäkin sen odottanut vähän enemmän myyvän suhteessa
Rosa-kirjaan (joka sekin oli kyllä hieno). Muihinhan sitä on vähän
vaikea verrata johtuen moninkertaisesta hintaerosta.

Varmaankin kuitenkin Rosan Suomen vierailu - vaikkei ihan
vuoden 1999 kaltaista tiedotusvälinehulabaloota saanutkaan
aikaan - oli aika merkittävä myynninedistäjä.

>Lukevatko samat ihmiset Tarua Sormusten herrasta ja Taskareita

Joo, ja lisäksi minä luen Harry Pottereita ("Myydyimmät käännetyt lasten-
ja nuortenkirjat vuonna 2001", sijat 1-4)

:-)

>(mutta eivät juuri muita sarjakuvia?)

No juu, kyllä minä vähän muitakin sarjakuvia luen.

--
Ari Seppi (ari.seppi@iki.fi)
http://www.iki.fi/mani/