Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] festareista hei

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 26.08.2002 - 12:37:37

Enpä vastaakaan Tommille (kun en voi), mutta sanon, että olipa erinomaisen
hienot festarit suhteessa siihen, miten tiukalla aikataululla ja epämääräisellä
työryhmällä ne toteutettiin.

Siispä hatunnosto ja syvä kumarrus työryhmälle ja kenties erityisesti Reimalle,
Marjolle ja Tiina-Riikalle.

Aktia-sali on lisäksi erinomainen tila festareita varten. Iso myynti- ja
ohjelmatila, pienlehtitaivas mainiosti kaiken yllä, mukava baari.

Minun nähdäkseni yleisö myös löysi Aktian.

ville