Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjainfot talteen

From: timo ronkainen (timoro@hotmail.com)
Date: 14.08.2002 - 17:23:23

Ja ajastakinhan se on kiinni. Minä tekisin sen vaikka heti, jos
a) minulla olis ne lehdet
b) olisi aikaa

Sitten tietysti on kirjoittajien oikeudet. Voiko juttuja painaa uudelleen?
Onko sarjainfoon kirjoittaja luovuttanut jälleenjulkaisuoikeudet?
Nidettä voisi kaupata vaikka Lasipalatsin Kirja kerrallaan systeemissä.

Timo

^^''*''^^
Cartoonist - writer - donaldist -
Timo Ronkainen ---------------- -