Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] MAINOS: Sarjisfestarit - Katuoja keskuudessanne

From: Otto Sinisalo (Otto.Sinisalo@myllymaki.hamk.fi)
Date: 12.08.2002 - 16:26:26

Tämä on ilmoitus lähinnä pienlehteilijöille ja -kustantajille.

Katuoja (http://katuoja.cjb.net) on ylläpitämäni webbisivusto, jossa julkaistaan viikottain sarjakuvakrittiikkejä. Viime aikoina olen enenevissä määrin ottanut arvioitavaksi kotimaisia pienlehtiä ja omakustanteita.

Aion kiertää Helsingin Sarjakuvafestareilla 24.8. hieman promotoimassa Katuojaa ja keräämässä sarjisnäytteitä arvosteltavaksi. Jos siis haluat lehtesi arvioitavan Katuojassa festarien jälkeen, ota mukaan ylimääräinen kopio lehdestäsi, sekä postimerkitty ja osoitettu kirjekuori, jos haluat sen vielä takaisinkin.

Paikan päällä jaetaan myös ihka ensimmäistä fyysistä Katuoja-lehteä, tuimassa yhden sivun pituudessaan. Nähdään festareilla!

Otto Sinisalo
+358 - (0)50 - 542 6980
otto.sinisalo@myllymaki.hamk.fi