Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] RE: [puhekupla] Tekijöiden yhteystiedot

From: Kivi Larmola (kivi@kaapeli.fi)
Date: 12.08.2002 - 21:36:36

>Vaihtoehdot olisivat seuraavat:
a) Sarjakuvaseura lähettää yhteystiedot kysyjille (jos ne ovat tiedossa)
b) Seura lähettää tiedon yhteydenotosta tekijälle joka vastaa kysyjälle
(jos haluaa ja ehtii)
c) molemmat

Terve,

henkilökohtaisesti kannatan tapaa b, jo ihan siitä syystä että tekijä saa rauhassa keskittyä työhönsä ja hoitaa suhdetoimintaa vain siihen varattuna aikana. Mielelläänhän sitä ajattelis, että "ei koto-härmässä kukaan kiusaksi asti soittele" vaan kun joo.

Itse siirryin takavuosina salaiseen kotinumeroon ja tietojenluovutuskieltoon, kun aamuöisiä neuvonpyytäjiä oli enemmän kuin yksi tai kaksi. Sähköposti toki toimii.

Tekijä itse saa periaatteessa valita jo silloin, kun laittaa yhteystietojaan matrikkeleihin ym.
Silloin on periaatteessa tarjottu kysyjille ne kanavat, joiden kautta sopii ottaa yhteyttä - mutta esimerkiksi käsipuhelinnumeroon soittaminen ei periaatteessa sovi kuin työtarjousten ym. yhteydessä - ei ainakaan kysymyksiin joista ei makseta. Ympäripyöreimpien kysymysten kanssa jaksaa odottaa seuraavaa signeeraustilaisuuttakin;-) mutta e-mail ja mielellään vielä sillai, että SSS toimisi ikäänkuin filtterinä; anonyymipalvelimena. Tai sitten muistaa lähettää vastaukset siitä palomuuriosoitteesta; hotmailista tms.

Eli mun vastaus on B. Hyvää kesää,

Kivi

  • application/ms-tnef liite: stored