Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: Sarjakuvaväen kokoontumispaikat?

From: Ilpo Koskela (ilpo.koskela@graafinenstudio.com)
Date: 09.08.2002 - 13:34:34

>Mutta eikö Oulussa enää ole mitään seura-tms toimintaa?

Minun tiedossani ei ainakaan ole ollut enää vuoden 1996 jälkeen.
Ruuvari-lehti loppui silloin paljolyti kokoonkutsujaan eli allekirjoittaneen
ajanpuutteeseen. Silloin tällöin jatkosta on puhuttu, mutta halukasta
homman pyörittäjää ei ole ilmaantunut.

Tietääkö kukaan muu onko Oulussa ollut minkäänlaisia kokoontumisia
viime aikoina?

Ja tietäisikö kukaan innostunutta ja aikaansaavaa vetäjää hommalle?
Aikaa itsellä ei Kuplan ja Ruuvarin tyyliseen toimintaan mainostoimiston
tj:nä/pääomistajana enää ole, niin kivaa kuin se aikoinaan olikin, mutta alun
konsultointiin sitä tarvittaessa ehkä riittäisi.

Ilpo

Ilpo Koskela

GST Graafinen Studio
Rautatienkatu 13 B, 90100 OULU