Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Helsingin sarjakuvafestareiden Pienlehtitaivas

From: Anita Vedenpää (anita_vedenpaa@hotmail.com)
Date: 17.07.2002 - 17:52:52

Hei kaikki pienlehteilystä kiinnostuneet!

Ensi maanantaina eli 22.7. klo 18 eteenpäin suunnitellaan ravintola Marco
Polossa (Helsingissä, Juttutuvan yhteydessä) sarjakuvafestareiden
pienlehtipuolen tämänvuotista toteutusta (Pienlehtitaivas, Pienlehtipaja,
kilpailu). Mukaan ovat tervetulleita kaikki ne, jotka haluavat tietää, mitä
elokuussa on luvassa tai mahdollisesti itse osallistua järjestelyihin.

Lisätietoja saa vaikka minulta!

t. Anita V, p. 09-41111333 (kännykkä)

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: