Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan myynti

From: roju (roju@kaapeli.fi)
Date: 17.07.2002 - 15:05:05

> Ei ehkä toteuttaa kaikkea kahdessa vuodessa, mutta annapa kymmenen, niin kyllä
> jotain jo tapahtuu.

> Miksi sinä tuollaista ehdotat? Ei taskulaskimella tehdä sarjakuvia.

No kun minusta kuulosti silta etta taalla taas manguttiin etta miksei isot kustantajat julkaise kotimaista tai mitaan muutakaan sellaista sarjakuvaa mita me haluttais. Muutamalla yksinkertaisella laskutoimituksella se selviaa. Etenkin kun ottaa huomioon, etta ne ei saa apurahoja esim. tekijanpalkkioiden maksamiseen.

Enka ma ole negatiivinen, ma olen realisti. Jolla on ylioppilastodistuksessa vitonen matikassa. Joten prove me wrong, kymmenessa vuodessa!

Ehdottomasti kannustaen,

laiska roju

--
Johanna Rojola <roju@kaapeli.fi> +358-41-5133173

Porthaninkatu 4 C 67 FIN-00530 Helsinki Finlande

chez Ait-Kaci 6 rue de Kabylie F-75019 Paris France

+33.1.40.35.04.94