Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: Aihe: [puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan arvostus + muuta

From: Tarja Heinonen (theinone@kotus.fi)
Date: 09.07.2002 - 17:16:16

Hoi kaikki,

tällaisena passiivisena listalaisena kiitän ensinnäkin ihanan
pirteästä kesäajan keskustelusta. Tosin itse tässä jo mietin,
MIKSI suomalaisen tai minkään muunkaanmaalaisen sarjakuvan
tulisi saada osakseen arvostusta kaikilta kansalaispiireiltä?
Itse harrastan monia asioita sarjakuvien lisäksi, eikä missään
ole sellaista viimeisen trendin ja massojen hurmaa, mitä
tässä nyt haetaan.

Syy miksi häiritsen tätä keskustelua, on kuitenkin yksi kysymys.
Jossain vaiheessa tällä listalla puhuttiin joidenkin kaupunkien
sarjakuvaliikkeistä - löysin itseltänikin seivattuna hienon
Pariisin-listan. Mutta, mutta.. Nyt tarvitsisin tietoa Lontoon
liikkeistä. Oliko niistä jossain tietoa? Vai kertoisiko joku
minulle suoraan jonkin osoitteen (en ehdi moneen, joten yksikin
keskeisellä paikalla sijaitseva hyvä liike auttaa asiaa).

Terv. Tarja Heinonen