Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Kotimaisen sarjakuvan rahastus

From: vekatai@utu.fi
Date: 01.07.2002 - 19:24:24

No nyt tekee kyllä mieli HUUTAA. Ostin nimittäin tänään vuoden 1991-1994
Sarjainfot + pari vuoden 1995 n:oa (yht. 17 kpl) Karkkilan kirjastosta
kokonaisella yhdellä eurolla! Tokihan ne minulla on muutenkin (jossain),
mutta kun näin hyvin pidettyjä/vähän luettuja (tähän joko ;D tai =( ,miten
haluatte) ja yhdessä siistissä nipussa tuohon he he hintaan niin pitihän
ne ostaa..

Ihmiset, tarkkailkaa kirjastojanne!

t. Vesa