Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjis-apua

From: Häkä (hleino@abo.fi)
Date: 18.06.2002 - 09:45:45

Moi!

Olen tekemässä yhtä sarjista kaverin kanssa ja tarvitsisin vähän asiantuntemus-
apua. Mitä markkinaa on tarjolla yhdelle sarjikselle joka kertoo yhdestä
entisestä wrestlarista joka asuu pre-futuraalisessa maailmassa koiransa kanssa
yhdessä hökkelissä keskellä aavikkoa, jonka perustehtävänä on taistella
"pahojen tyyppien" kanssa, jotka ovat vähän länkkärimäisiä. Sarja on englannin-
kielellä, ja alustavasti musta-valkoinen jonka päähenkilöt ovat värillisinä.

Ja seuraavasti; mitä kustantamoja olette käyttänyt, halpaa ja hyvää jälkeä on
paras meidän puolesta. Ja mitä noin 25 sivuinen plus kannet sarjis maksaa?

terv. Krusher Klein

Outside of a dog, a book is man´s best friend. Inside of a dog it´s too dark to
read.
     - Groucho Marx