Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Re: [puhekupla] Helvetistä -visa (spoilaa?)

From: hans nissen (drsplendid@hotmail.com)
Date: 24.04.2002 - 15:02:02

>Onkos tuo jotain sukua Kuopion sukkahousumurhaajalle? Eikös hänkin jäänyt
>löytymättä? Vai ovatko molemmat vain saman legendan inkarnaatioita?

Kuopiolaiset sotamiehet rynnäkkökivääriammunnassa päihittänyt sisareni osasi
valaista että sukkanauhamurhaaja vaikutti näillä seuduilla 60-luvulla ja on
lusimisensa lusinut ja kuollut ja kuopattukin oletettavasti. Tällaista infoa
rikoshistoria-kurssilta Kuopion yliopistolta. Kyseenalaisempi tieto onkin se
että minun edesmennyt tätini kovasti väitti poliisien kertoneen hänelle
olleensa sukkanauhamurhaajan listalla. Jos en nyt ihan väärin muista,
listalla oli 9 naista joista pääsi hengestään 4. Se kuinka Hilma-täti joutui
listalle, sitä en tiedä. Todennäköisesti arpaonni suosi puhelinluettelossa.

nissen

Chat with friends online, try MSN Messenger: http://messenger.msn.com