Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] piipaa puupaa

From: Mikko.Keinonen@uta.fi
Date: 22.04.2002 - 09:44:44

> Jos Juho Juntunen saa Puupää-hatun, minä työnnän jotain perseeseeni.

Tuo kannattaisi kertoa Juholle itselleen. Reaktioi voisi yllättää.

Neljä vuotta sitten Tilsa-dokumenttimme ensi-illassa menin mainostamaan
Juntuselle, että olimme juuri tehneet ongelmalähtöisen Aviisin, jonka olimme
nimenneet Tuskanumeroksi. Mies oli asiasta niin otettu, että kysyi olenko
harrastanut ryhmäseksiä. Kun vastasin kieltävästi, hän murahti: "Nyt juotan
sinut känniin", tarttui paidasta, retuutti baaritiskille ja tilasi viskiä.

Kolmen paukun jälkeen Juho keksi, että minulle pitää iskeä nainen ja ehti
jututtaa muutamia kymmeniä naisia estelyistäni huolimatta. Lopulta suojelijani
lähti vessaan, minä lähdin etsimään kavereitani ja kadotimme toisemme.
Seuraavana päivänä en pystynyt tekemään töitä.

Mikko