Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Sarjakuva-automaatti tulee taas!

From: automaatti meteori (automaattilista@yahoo.co.uk)
Date: 26.03.2002 - 20:54:54

Sarjakuva-automaatti on viimeaikoina hieman
oikutellut, mutta nyt se on taas huippukunnossa! Ja
pitkästä iästään huolimatta se on oppinut laskemaan
myös euroja. Kaikki askit ovat tästä lähtien 2 euron
hintaisia! Automaatti seisoo vielä samassa paikassa
Mbarissa Lasipalatsissa ja odottaa teitä käymään.

Automaatissa myynnissä tällä hetkellä:
Tommi Hänninen: Pupuankka
Kasper Strömman: Bitesized Adventure
Fabrizio Scarpati: Kummallisia juttuja
Ina Sohlberg: Umppinella
Mia Vistilä & Ville Hautakangas: Riku ja Tipu
sekä Yllätyrivi vanhoista askeista

Seuraava kerta, jolloin olen paikalla Mbarissa ja mua
voi tulla tapaamaan kaikissa automaattiasioissa on
Tiistai 2.4. kello 5.

Saataviaan voivat tulla hakemaan seuraavat tyypit:
Lissu Lehtimaja, Anniina Heikkinen, Iikka Avela, Eero,
Jerry, Anna-Leena Lähde ja Tommi Hänninen.

Jos kaipaat lisäinfoa sarjakuva-automaatista, ajan
tasalle päivitetty infosivu löytyy täältä:
http://www.kupla.net/seur/auto.html

Näkemisiin!
Jenni