Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Jarkko Laine Turun sanomissa

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 11.03.2002 - 16:23:23

heikki jokinen wrote:

> hauska debatti,
>
> sekä tällä palstalla että turun sanomissa. liitän alle turun sanomia lukemattomille sekä kimmo rantasen että itseni tekemät vastaukset laineelle; itse päätin pysyä kuivakalla asialinjalla kuten näkyy.
>
> jos joku on kiinnostunut koko selvityksestä, niin voin toimittaa sen sähköisessä muodossa halukkaille. laittakaa viesti suoraan minulle, ei listalle, niin yritän toimia.

> heikki j.

> [...]

Hyvä, Heikki.
Pidin varsinkin tuosta Potter-rinnastuksesta. - Asialinjalla näissä kannattaakin pysyä.

Kyllä tämä kutkutti kovasti minunkin kynäkättäni. Mutta niin kuin P. Haavikko kirjoitti aikonaan: "Parodia on jo pitkään ollut mahdotonta. Ne tekevät sen itse."

Saas nähdä koska kirjailijat huomaavat että J. Laineesta on tullut niille imago-ongelma.

*** Heikki