Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Re: Jarkko Laine

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 09.03.2002 - 01:58:58

> Laaditaanko vastine Herra Laineelle...?
> heh heh...

Suonissani on kyllä kiehunut tämä päivän aikana.Toisaalta, miksipä
turhautuneen, entisen sarjakuvapiirtäjän pateettisia & katkeria
söpötyksiä kommentoimaan. Jos viitsit niin piirräppä kiharahiuksinen ja
raitahousuinen, paikallaan pomppiva Aku raivoamaan, ynnä puhekupla "kääk
kääk kääk". Jos jaksan niin kirjoitan vastineen jota TS tuskin julkaisee
mutta Tylkkäri kyllä. Jarkkiksen kirjoja on nimittäin myyty 30-vuotisen
uransa aikana vähemmän kuin alle 5-vuotiaasta Viivi&Wagnerista tehtyjä
albumeita ja kirjoja.Pateettinen ja katkera Jarkko Laine tuskin muuta
ansaitsee..
Kas kun yhteiskunnan myöntämät kulttuurirahat tuskin lisääntyvät, vaikka
sarjakuvantekijät tulisivat mukaan kakkua jakamaan. Hyvinsyönyt Laine
tuskin haluaa antaa palasta tukirahoista sarjiksille. Muistutan
Jarkko-boyta henkkoht jaka taas näen sedän käppäilemässä Stockmannin
naistenvaate-osastolla (jossa olen viikon aikana herran bongannut jo
kahdesti..) Itse kävelen ko. osaston läpi työmatkani takia, mikäli se
jotakuta ihmetytrtää... ja jos Jarkon poika vielä kerran sotkee Cosmicin
vessojen seinät niin laitan laskut suoraan graffitisti-ilmaisijan
isukille.

t. Vesa K.

t. Vesa