Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] CRONICS vihdoin lehtenä!

From: Juhani Laaksonen (junnu_laaksonen@hotmail.com)
Date: 08.03.2002 - 23:01:01

Noniin arvoisat sarjakuva ystävät !
Olen saanut tehtyäkin jotain. Nimittäin, joskus mainitsin verkkosarjakuvan
nimeltä cronics. Nyt olen tehnyt ihan paperi versio lehden siitä. Lehti
sisältää käsinvalikoitua ja kuvannollisesti ihan raakaa ja kuolettavaakin
sarjakuvaa. Mukana on pari avaruus-scifi- sarjaa. Jos ette usko, että lehti
olisikaan laadukas niin voitte käydä
katsomassa pian aukeavilta sivuilta... mutta ei vielä kannata käydä kun ne
eivät ole aukiih... Mutta viikonlopun aikana aukeaa...

Seuraavaa cronicsia ollaan jo väsäämässä ja se onkin Vappu Cronics
uusia lahjakkaita ja lupaavia taiteilijoita kaivataan aina joukkoon

Send and receive Hotmail on your mobile device: http://mobile.msn.com