Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tärkein syy olla tulematta festareille?

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 20.03.2002 - 11:31:31

> sarjakuvassa PÄÄASIA
> ei ole se ilmaisumuoto vaan SISÄLTÖ. Eli ketä sarjakuva puhuttelee? Kehottaisin
> ottamaan oppia Buster Keatonista tai Manu "muumio" Koivistosta: Tärkeintä ei
> ole SISÄLTÖ vaan PÄÄMÄÄRÄ.

Lisään tähän vielä jotta logiikka on vahvin puoleni. Eikä minulla ole mitään
erinomaisesti kirjoittavaa Harri Römpöttiä vastaan, pointti on se ettei mikään ole
niin vanha kuin eilisen päivän sanomalehti. Jos ihmistä ei saa innostettua
ostamaan sarjakuvaa festareilla, on laiha lohtu jotta ko. sarjakuvan tekijää
kehutaan vuolaasti seuraavan päivän lehdessä. Lehden lukija ei kuitenkaan (tai
hyvin harvoin tulee) tule katumapäälle ja mene hankkimaan ostamatta jättämäänsä
sarjakuvaa. Tilaisuus on menetetty.

t. Vesa