Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Ai jahas

From: Teemu Ollikainen (temeteus@hotmail.com)
Date: 21.02.2002 - 08:34:34

Hyvät herrat,

aluksi täytyy sanoa, että on jännittävää huomata käytännössä se, miten
piirtäjän koko tuotantoa, tyyliä, potentiaalia ja ehkä jopa hänen
persoonaansa (ja ikäänsä) arvioidaan yhden yksittäisen tuotoksen
perusteella. Onhan se ymmärrettävää, kun enemmän tai vähemmän laadukkaita
tuotoksiani on saatavilla valitettavan vähän. Jos kuitenkin jotakuta
kiinnostaa (ja miksipä ei kiinnostaisi), töitäni voi hakea lisää esim.
osoitteesta www.unikankare.net (dbtl-sarjis '99 ja '00) ja Tursas-lehdistä
1, 2 ja 3. Jos vielä tämän jälkeen tuntuu siltä, ettei osaa muodostaa
mielipidettä, voi minua lähestyä henk. koht. ja kysyä, mistä muualta töitäni
löytää.

Viikon verkkosarjan sisällöstä päättää käsittääkseni sen ylläpitäjä. Jos
ylläpitäjä haluaa tukea egoani julkaisemalla hänelle lähettämäni sarjikset,
en suinkaan lähde viime tingassa epäröimään, että äläpäs nyt pistäkään niitä
sinne, ne on tehty tosi kauan sitten ja ne on muutenkin ihan huonoja...eikä
ne edes ole huonoja. Eikä niitä ole myöskään tehty kehitysmaassa, ja jos
joku niin väittää, kutsun häntä varmasti muillakin nimillä kuin hänen
etunimellään.

Telava-niminen lörkkö väsättiin sarjisfestareilla lähinnä sen takia, että
siellä oli se kopiokone. Mistään päätyöstä ei siis ole kysymys, mutta on
hauskaa, että se on saanut huomiota osakseen. Jos ammattilaisia rupeaa
liikaa hämäämään se, että samoissa foorumeissa pyörii myös harrastelijoita,
voittehan aina mennä sinne norsunluutorniinne pohtimaan sarjakuvataidetta.
No niin, nyt minäkin rupean heittämään lokaa. Anteeksi
asiaankuulumattomille.

Teemu