Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Tärkein syy olla tulematta festareille?

From: hans nissen (hans@christiangirl.com)
Date: 19.02.2002 - 23:14:14

Reima,

nettisivuista.

vittu ne on vitsi. muistan kun viikon verkkosarjat alko aikoinaan sami toivosen sarjalla. joel Melasniemi oli kans kova. silloin kun minä toimitin sitä Tolppanen osasi kommentoida että seuran sivuilla käydään etupäässä katsomassa viikon verkkosarjat. Miten luulet olevan nykyään? Rope julkas kaikenlaista paskaa jota ei kelpuuttanut Napaan. Kaltsu julkaisee nykyään kavereitaan. Ei mitään kritiikkiä. Kääntäjä Schroderus heitti aikoinaan että luulisi olevan seuralle hyväksi että verkkosarja edustaa suomea parhaimmillaan. entä nyt. Vittu ollaan pahempia kuin jossain kehitysmaissa. Internet on monelle ulkomaalaiselle ainoa tapa päästä käsiksi suomalaiseen sarjakuvaan ja ehkä helpoin tapa myös laiskoille suomalaisillekin. kuten vaikka minun äidille joka istuu perseellään ruudun ääressä työpaikallaan etsimässä netistä hakusanalla Hans Nissen ja löytää minut Rakel Liekin nettipäiväkirjasta.

Ruutumatrikkeli, ihan sama juttu. Kaverit päästetään pöhköilemään esittelysivuille. Kaikki tämä vetää yleistä kuvaa suomisarjakuvasta alaspäin. Kukaan ei ota hommaa tosissaan, paitsi muutamat hyvät tekijät jotka tajuaa pysyä seuran kinkereistä. Kyse on pelkästä puuhailusta ja kaveeraamisesta. Minä alan toimittamaan Sarjainfoa niin pääsee Hänninen sitä runkkaamasta ja festarit lopetetaan kokonaan.

Myös tämä postituslista on vitsi. Minä olen ihan tosissani poliisivaltion kannalla. Kaikilla ei ole oikeutta mielipiteeseen. Kaikenmaailman has-beenit kuten SINÄ ja MINÄ runkataan listalla että muistetaan että ollaan elossa. Onko sulla mitään asiaa? Onko minulla? Vanhemman polven sarjakuvajournalistit puhuvat ajoittain asiaa ja siinäpä onkin listan anti.

tärkein syy olla tulematta festareille on että se on aina sitä samaa ja aina sama tyypit tilittämässä aina samoja juttuja. Kaljuuntuvat runopojat ratsastamassa vielä viimeisen kerran ja sitten vielä uudestaan seuraavana vuonna.

Teiniangstisille käsikirjoittajille vielä lopuksi neuvo: viiltäkää pystysuunnassa, ei sivuttain.

hans nissen

Get email for your site ---> http://www.everyone.net