Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

RE: [puhekupla] Yhteystietoja

From: low.rider@suomi24.fi
Date: 14.02.2002 - 17:29:29

-- Original Message --

>Asema tarvitsisi seuraavien ihmisten yhteystiedot:
>
>Jarno Latva-Nikkola, edellisen tyttöystävä (oli ainakin kesällä) Anu, Mikko
>
>Väyrynen, Tommi Musturi, Marko Latva-Nikkola, Kaltsu Kallio, Petteri Tikkanen,
>
>Marko Kalliokoski, Marika Tammela, Sami (sellainen punatukkainen hyypiö)
>sekä
>Johanna Sinisalo.
>
>Kuka tietää tai on itse joku näistä, kirjoittakoon mulle pian.
>
>ville

Pari heppua löytyi ainakin mun osoitekansiosta. Osa osoitteista voi olla
vanhempia että jos joku tietää paremmin niin korjaa:

kaltsu@hotmail.com

marko.kalliokoski@geepap.com
Marika Tammela löytyy varmasti (yhä) samasta osoitteesta.

Jarno Latva-Nikkola
lojala@uta.fi

Tommi Musturi
tomustur@uiah.fi

Petteri Tikkanen
peider5@hotmail.com

"Jos lähistöölä on vakoojia, olen paljastanut meidät heille."

Mordor vaikenee.

Petri Hannini

Hanki ilmainen Suomi24-sähköposti: http://posti.suomi24.fi