Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Yhteystietoja

From: Ville Ranta (ville.ranta@helsinki.fi)
Date: 14.02.2002 - 15:51:51

Kiitos.

Kyse on siitä, että Asema julkaisee Kemin kanssa yhteistyössä
matkareportaasialbumin Viime vuonna Kemissä, joka pitää sisällään minun,
Lietzenin, Kari Sihvosen ja Tuisku Honkasen matkareportaasit. Loppuun liitetään
tarinoissa esiintyvien ihmisten kommentteja, anekdootteja, muistumia Kemistä
2001.

Sitä varten yritämme toimittaa kaikille asianosaisille - joista yksi olet sinä -
albumin materiaalin, jonka perusteella (tai ilman) voitte kirjoittaa kommentin
(tai piirtää, miksei? En ole tullut ajatelleeksi!) ja toimittaa sen meille.

Käytkö koskaan Oulussa ryyppäämässä? Voisin tuoda sen sulle baariin, kun kerran
asut lähikunnassa.

ville