Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] sarjistrendejä?

From: petteri tikkanen (peider5@hotmail.com)
Date: 07.02.2002 - 23:32:32

muistan itkeneeni yhden ainoan kerran (ennen noita Lone Wolfeja) toisen
sarjakuvan äärellä. se oli yks Ken Parker pokkari. Siinä yks koira hoiti
haavoittunutta Ken Parkeria kallioluolassa. Koko pokkari kerto siitä kun se
vaan huolehti siitä. se jotenkin kosketti kans. sellaista pyyteettömyyttä
sen koiran teoissa oli.

sellaista samaa luonnonvoimien omaisuutta on myös Lone Wolf sarjakuvan
henkilöhahmoissa. ne ei valita omaa olemassaoloaan vaan kulkevat halki
feodaali japanin hiljaa jalkapelillä. vaativat ihmisten kertomaan
rehellisesti miksi he haluavat jonkin pois heidän elämästään ennen kun
suorittavat palkatun murhan. siinä joutuu tilille aika moni oman itsensä
kanssa. Isä ja poika. poika vielä niin pieni, että sitä pitää välillä
kuljettaa lastenrattaissa? kun se ei jaksa vielä pitkiä matkoja taapertaa.

...joo. eli toisinsanoen mun lemppari!!! sitä vaan joskus innostuu jostain
ja se on kerrottava muillekin. :)

ps. ne 70-luvulla tehdyt leffatkin on itseasiassa aika hyviä. roolivalinnat
on timantteja isän ja pojan kohdalla! mut sarjiksena se toimii vielä 50
kertaa paremmin.

MSN Photos is the easiest way to share and print your photos: