Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Palautteesta

From: Mika P Lietzen (mplietze@cc.helsinki.fi)
Date: 05.02.2002 - 11:25:25

On Mon, 4 Feb 2002, marko turunen wrote:
> Toivoisin enemmän sellaista kritiikkiä, joka vie niin tekijää kuin
> kritiiikin antajaakin eteenpäin. Tietysti kannustus on kaikkein tärkeintä

Kritiikillä on eittämättä aikansa ja paikkansa, ja sillä on
tietyissä tapauksissa motivoiva vaikutus (tämä riippuu ennen
kaikkea siitä kuka kommentoi ja miten), mutta en usko että tämä
on se paikka missä sitä pitäisi harjoittaa. Ainakaan silloin,
kun kommentit koskevat jonkun tekijän koko tuotantoa. Näissä
tapauksissa palaute on luultavasti järkevintä lähettää henkilölle
yksityisesti. "Jonkun tyypin" subjektiiviset mielipiteet "jonkun
toisen tyypin" tekemisistä eivät ainakaan minua jaksa liiemmälti
kiinnostaa.

Kovin aggressiivista käytöstä tällä listalla viime aikoina...
ottakaa vähän rennommin, ihmiset.

terv.
mika