Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Uusi Sarjainfo/Pamaus

From: vekatai@utu.fi
Date: 11.01.2002 - 11:36:36

Pariisin näyttely palstalta puuttuu siksi, että
> en asiasta tiennyt kuin vain vasta viikko sitten. Uutiset kun eivät
> kristallipalloa hankaamalla ja kattoon syleksimällä löydy, ikävä
> kyllä.

En mene vannomaan, mutta enkös minä laittanut siitäkin (marraskuussa)
tietoa samalla kun kerroin V&W Wäinö Aaltosen museossa-näyttelystä.. no,
hällä niin väliä, sillä ei ole mitään merkitystä enää 10 vuoden kuluttua
kun kyseistä S-infoa selailee.. sillä tokihan jokainen säästää lehtensä?
Tämä sähköinen palsta lienee tehokkain akuuttien uutisten välittämiseen.

t. Vesa