Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Uusi Sarjainfo/Pamaus

From: Ville V Hanninen (vvhannin@cc.helsinki.fi)
Date: 11.01.2002 - 10:33:33

> Mainittakoon nyt vielä se, ehkä aikataulun takia lehdestä pois jäänyt tieto,
> jotta Juban Viivi & Wagner-näyttely on esillä Turussa, Wäinö Aaltosen museossa,
> 18.1 - 10.3.2002. Niin, ja viikko tästä eteenpäin alkaa Juban näyttely myös
> Pariisin Suomi-instituutissa.

Kommentoidaan noita nyt sitten tuoreeltaan. V&W jäi pois
kaiketi aikatauluihin vedoten (hmm, hömlö veruke, jos kerran jatkuu
maaliskuulle asti). Pariisin näyttely palstalta puuttuu siksi, että en
asiasta tiennyt kuin vain vasta viikko sitten. Uutiset kun eivät
kristallipalloa hankaamalla ja kattoon syleksimällä löydy, ikävä kyllä.

> Linnan juhlat-uutiseen täydennettäköön, että olihan siellä myös Sami Garam
> denim (farkku)-kankaasta tehdyssä frakissa ynnä Johanna Sinisalo & Hannu
> Mänttäri.

Garamista en tiennyt, Sinisalo oli linnassa kirjallisilla ansioillaan,
Mänttäri siksi, että hän oli S:n avec. Toki nuokin olisi VOINUT mainita.

Noin muuten haluan todeta, että Sarjakuvaseuran jäsenmaksun saapi maksaa
(itse asiassa se on jopa toivottavaa, rahalle on köyhässä
yhdistyksessä aina käyttöä), vaikka maksukuitteja ei numeron ohessa
ollutkaan. Tilinumero löytyy lehdestä sivulta 3, ja rahalle saapi
vastinetta aivan kiitettävästi. Vuoden ensimmäinen Sarjainfo ilmestynee
huhtikuussa ja siitä eteenpäin numeroa pukkaa sitten kolmen kuukauden välein.

Tue suomalaista sarjakuvakulttuuria, tue suomalaista sarjakuvaelämää!
Maksa sarjakuvaseuran jäsenmaksu myös vuonna 2002!

VH