Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Rumba pyytelee anteeksi (ilmoitus)

From: Vesa Kataisto (vekatai@utu.fi)
Date: 08.01.2002 - 08:32:32

> Aikaa osallistua on tammikuun
> Hallelujaa.. Kokonaiset kolme viikkoa aikaa :-p
> Siinä ajassa kehitteleekin konseptit, hahmot sekä käsikirjoittaa ja
> piirtääkin jo vuoden jaksot.

Öh niin, itse asiassa kisa julkistettiin jo joulukuun puolella eli v. 2001
viimeisessä Rumbassa, mutta muistin ja ehdin laittaa ilmon tänne vasta
eilen. Eli ne jotka kaikesta huolimatta viitsivät vielä lukea Rumbaa olivat
kolme viikkoa edellä...

> PS toivottavasti kukaan ei osallistu.

Noh noh. Ei Rumba nyt ainoa lehti ole, joka on mokaillut sarjakuvien
suhteen. Ynnä virheistä oppii... jopa Iltalehti on hieman skarpannut, enää
ei sama strippi ilmesty kolme kertaa saman viikon aikana... vaikka vannomaan
en mene.

t. Vesa