Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Mistä löytääR. Wallerin & K. Worleyn Omaha?

From: Nina Jurvanen (nina.jurvanen@helsinki.fi)
Date: 21.12.2001 - 17:14:14

Hei!

Olen ollut sarjan suomenkielisten kokooma-albumeiden innokas seuraaja, mutta
nyt sain kuulla ikäviä uutisia Jalavalta, ettei Omahaa aiota julkaista suomeksi
enää "Omaha - kissatanssija 4":ä (engl. alkuper. "The Collected "Omaha" the Cat
Dancer vol 3") pidemmälle. Onneksi "The Collected "Omaha" the Cat Dancer vol 4"
sentään löytyi pääkaupunkiseudun kirjastoista, mistä olin aikaisemmin syksyllä
yli-iloinen! Muita albumeita ei kirjastoteitse voi kuitenkaan Suomesta
luettavaksi saada, koska kaukolainaaminen ulkomailta ei onnistu kuin vain
tieteellisen kirjallisuuden osalta. Eikä alkuperäiskielisten jatko-osien
tilaaminen ulkomailta onnistu, sillä kaikki halajamani painokset ovat
valitettavasti olleet loppuunmyytyjä jo melko kauan. :(

Mailaan tämän viestin tänne teidän muiden puhekuplalaisten kiusaksi siksi, että
JOS joku teistä ystävällisistä ihmisistä SATTUISI omistamaan kaikki Omahan
kokooma-albumit, tahtoisin mielelläni joko ostaa ne (mihin tuskin suostut, sinä
tuntematon onnekas Omaha-fani!!) tai sitten sopivaksi katsomaasi kohtuullista
rahallista korvausta vastaan yllytän sinua rikkomaan tekijänoikeuslakia
kopioinnin muodossa! Ostaisin siis mielelläni hyvät valokopiot Omaha vitosesta
ja kutosesta, jos olisit oi, niin kiltti ja avulias alkuperäisten kokooma-
albumien omistaja, että jaksaisit ahdinkoni vuoksi moiseen urakkaan ryhtyä...?

Jos pyyntöni *rukoilee polvillaan* ei kuulosta sinusta liiallisen
kohtuuttomalta, minut saa saa parhaiten kiinni lähettämällä postia joko
osoitteeseen nina.jurvanen@helsinki.fi - tai sitten tekstaamalla gsminrooni,
joka löytyy signaturestani.

Jouluna kaikilla rauhaisa mieli ja hyvä tahto, joohan..? :)

Nina

--
"if the eyes had no tears, the soul would have no rainbows"