Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Hyvää jouluaja 2002ta! (toivotus)

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 20.12.2001 - 13:44:44

Ikävää taas mesoa, mutta elkää nyt hyvät ihmiset vaan intoutuko täällä
jokainen toivottelemaan! Muutenkin alkaa olla postit tukossa. Ja silloin
taas kun on asiaa, niin jokin muu otsikko voisi toimia paremmin...

Itse toimin täysin päin vastoin kuin ohjeistan, eli mainittakoon tässä nyt
jo alustavasti, että Sarjari #57:n teema on Japani. Deadline on joskus
keväällä.

Meillä on vuosikokous 20.1. puheenjohtajan luona (lisätiedot
allekirjoittaneelta) ja niillä huitteilla aletaan varmaan jo jakaa sivuja
halukkaille piirtäjille. Sarjari #56 on painossa.

Reima

P.S. HJ & OUV ja sama graafisena http://www.nic.fi/~kuvagra