Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Sarjakuvan perusteoksista

From: Heikki Kaukoranta (heikki.kaukoranta@helsinki.fi)
Date: 12.12.2001 - 16:55:55

Fogelberg-monografia pitäisi saada. Laaja ja perusteellinen. - Ja niin kauan
kuin ensiarvoinen informantti Toto Kaila on vielä käytettävissä (tosin
näyttäytyi 90-vuotiskekkereissä yhtä kauniina ja briljanttina kuin aina
ennenkin).
Ja paljon muuta pitäisi myös, mitä Vesa mainitsi. - (Myös iso kokoelma Pekka
Puupää-sarjakuvia Kuluttajain lehden ajalta 1925-.)
*** H.
(PS. Hei, älköön vaan minuun päin katsottako, minä pinnistelen Herrimanin
kimpussa.)