Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Fw: [ilmoitus] sarjakuva-automaatti

From: Jarno Elovirta (jarno@elovirta.com)
Date: 12.12.2001 - 17:11:11

---------- Alkuperäinen viesti ----------

MOI kaikki

Meteorikahvila on nyt muuntautunut viihtyisäksi MBAR
:iksi ja Sarjakuva-automaatille on löytynyt sieltä
uusi hyvä paikka! Käy tsekkaamassa---
automaatti myy tällä hetkellä Tommi Hännisen
Pupuankkaa, Jenni Ropen Unikokoelmaa, Maija Siikin
Supertyttöä ym. Psst -askithan on mainioita
joululahjoja! mbar on auki joka päivä n.12-02

UUDET automaattilehden tekijät eivät enää tapaa minua
joka kuukauden eka tiistai automaatin luona, sillä
tapaamiset olivat liian kaaosmaisia, ja automaatti
kaipaa huoltoa epäsäännöllisin väliajoin... Uusi
systeemi on soittaa tai meilata minulle ja sopia
kummallekin hyvä tapaamisajankohta.

OHJEET automaattilehden tekijälle
-Tee ensin näytekappale ja tuo se näytille. Lehti voi
olla minkä mallinen tahansa, kunhan se mahtuu askiin.
Maksimikoko 8.5 x 4.5 x 2 cm. Automaatti ottaa vastaan
yhtä lehteä 20 kpl kerrallaan. Askien myyntituotto
maksetaan käteisenä suoraan taiteilijalle (hinta 10mk
/ 2€). Kaikki automaattilehdet myös arvostellaan
Sarjakuvaseuran Sarjainfo-lehdessä.

Lisäinfoa: Jenni Rope/ 050 518 6616
automaattilista@yahoo.co.uk

Ja sitten vielä hyvää joulua kaikille!