Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Pauli Kalliolle puukkoa selkää n Rumbasta!

From: Bobcat . (bobcat_112@hotmail.com)
Date: 16.11.2001 - 20:04:04

>Hyvä perustietopaketti on Sarjakuvantekijät ry:n julkaisema kirjanen, joka
>maksaa jotain 27 mk (???). Ja nimihän on Sarjakuvantekijän selviytymisopas,
>tai jotain sinnepäin.
>
>Kertokaas nyt Heikki tai Juhani tai joku, kun ei faktat pysy päässä, että
>miten se tilataan (pitäis itsekin tilata uusi kpl, omani ilmeisesti katosi
>muutossa joskus vuosi sitten). Ja onko tullut se uusi painos?
>
>Joka tapauksessa erittäin suositeltavaa luettavaa aloitteleville ja
>kokeneemmillekin sarjakuvailijoille / kuvittajille.
>
>t: Maria :c))

Itseasiassa minulla on jo tuo vihko, sain sen Murtosaarelta jolla oli
ylimääräinen kappale. Olen lukenut sitä ja silti on tunne että jotain ei ole
selvillä. :/ No, ehkä vain meni aivot solmuun.... Ainahan voi kysyä
joltakulta jos eteen tulee asioita joita ei oppaan avulla voi selvittää. En
sitten tiedä uudistetusta versiosta, onko paljonkin muuttunut parin viime
vuoden (tai jotain) aikana?

Aura