Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

Re: [puhekupla] Pauli Kalliolle puukkoa selkää n Rumbasta!

From: Maria Björklund (maria.bjorklund@pp.inet.fi)
Date: 15.11.2001 - 11:05:05

>Jep, olisihan se kiva että olisi joku järjestöntapainen ettei jokainen
>työantaja voisi pompotella sarjakuvantekijöitä ihan miten vaan. Jonkinlainen
>"isoveli" turvaamassa oikeudet...? Ärsyttää kun en ole itse vielä kovin
>selvillä edes nykyisistä kiemuroista

Hyvä perustietopaketti on Sarjakuvantekijät ry:n julkaisema kirjanen, joka
maksaa jotain 27 mk (???). Ja nimihän on Sarjakuvantekijän selviytymisopas,
tai jotain sinnepäin.

Kertokaas nyt Heikki tai Juhani tai joku, kun ei faktat pysy päässä, että
miten se tilataan (pitäis itsekin tilata uusi kpl, omani ilmeisesti katosi
muutossa joskus vuosi sitten). Ja onko tullut se uusi painos?

Joka tapauksessa erittäin suositeltavaa luettavaa aloitteleville ja
kokeneemmillekin sarjakuvailijoille / kuvittajille.

t: Maria :c))