Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Seuran syyskokous 13.11.

From: Reima Mäkinen (kuvagra@nic.fi)
Date: 09.11.2001 - 15:24:24

Tervehdys!

[lainaan osittain seuran sihteerin Pauli ruomalan tekstiä. Varsinainen
kutsuhan on jo julkaistu mm. Sarjainfossa, mutta muistutukseksei vielä...]

Tiistaina 13.11.2001 Seuran toimistossa Fredrikinkatu 61, 8.krs. Klo 18
alkaa Suomen sarjakuvaseura ry:n syyskokous. Silloin valitaan ensi vuoden
hallitus ja käsitellään vuoden 2002 toimintasuunnitelma ja talousarvio.
(Toimintasuunnitelmaa ja talousarviota laaditaan vielä toimistossa ensi
maanantai-iltana mutta ne ovat nähtävissä viimeistään kokouksessa.)

Jos tunnet sopivia hallitusjäsenehdokkaita, tai jos itse haluat mukaan,
kokous ottaa enemmän kuin mielellään ehdotuksia vastaan.

Nyt on tilaisuus tulla vaikuttamaan ja suunnittelemaan mm. ensivuoden
toimintaa.

Reima Mäkinen
vara pj