Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Omakustanne huumorisarjakuvia

From: Miikka Mattheiszen (miikka.mattheiszen@sunpoint.net)
Date: 07.11.2001 - 18:01:01

Onko täälä tarjolla minkäänmaan huumorisarjakuvaa? itse olen vapaa piirtäjä juuri sellaiseen lehteen joka julkaisee huumori sarjiksii tai tekee niitä. Oma lehteni Voffe on huumori sarjakuva niin myös Pienlehti comics. Voin sanoa, että lyhyen piirustus urani aikana on tullut piirreltyä melkein pelkkää huumori sarjakuvaa. Jos joku tarvitsee apua siis huumori sarjakuva lehteen niin ota yhteyttä:) vapaa piirtäjä(vaikka piirränkin kahteen lehteen).

Terv. Miikka miikka_mattheiszen@hotmail.com

-
Sunpoint.net tiedottaa:

Tiesitkö, että Sunpoint.netin käyttäjät voivat lukea sähköpostinsa myös WAP-puhelimella.
http://www.sunpoint.net/SunAds/click.htm?mode=footer&id=45&jump=http%3A%2F%2Fwww.sunpoint.net%2Fwap%2F