Seuran toiminta | Puhekupla | Arkisto

[puhekupla] Timppa: memory lane revisited

From: Johanna Rojola (roju@kaapeli.fi)
Date: 31.10.2001 - 12:02:02

On Wed, 31 Oct 2001, Ville V Hanninen wrote:

> Tape sai sen, mutta KUVITUKSISTA. Sarjakuvalle oli eka kerta

ai jaa. VAU.
anyway, oikeelle miehelle meni. pienenä luin Rakettia kirjastossa. jos
isä ois tienny... (se ei niin välittäny kommareista) Raketissa siis oli
Timpan sarjakuvia. Ja toinen jonka muistan, oli Paakkasen kuvat
a-studiossa. Tykkäsin. Tykkään edelleen.

Niin ja pakko lisätä viel tää: eka Sarjainfo jonka muistan on se jonka
kannessa on Aku siluettina. Kuuntelin Aristokatteja satulevyltä ja
ihmettelin Infon stereokuvia Ankkalinnasta. Oi, seitkytluku. Oi,
Haapaveden kunnankirjasto.

Kuuluisiko tällainen keskustelu ennemmin Tapaamiset-listalle? Sori jos
spammasin.

t. roju